بازداشت اعضای یك شبكه تروریستی رژیم صهیونیستی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 60183
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح های كمری و صدا خفه كن، تجهیزات نظامی، مخابراتی و دیگر ابزارآلات تروریستی كشف و ضبط گردیده است.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد كه اعضای یكی از شبكه‌های بزرگ ترور و خرابكاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در كشور شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ، با انجام سلسله عملیاتی در چند استان مرزی و مركزی كشور ضمن بازداشت این شبكه تروریستی همچنین گروهی از تروریست‌ها و مزدوران همكاری‌كننده با آنها نیز بازداشت شدند.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می رساند، با الطاف الهی و توجیهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و با جانفشانی و پیگیری‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یكی از شبكه‌های بزرگ ترور و خرابكاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در كشور شناسایی شده و گروهی از تروریست‌های جنایت‌پیشه و مزدوران همكاری كننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملیاتی كه در چند استان مرزی و مركزی كشور انجام شده و به بازداشت تروریست‌ های وابسته به رژیم صهونیستی منتهی شد، به دنبال ماهها اقدامات اطلاعاتی - عملیاتی پیچیده و متهورانه صورت گرفت كه خون پاك 'مصطفای ملت ایران' (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دوچندان به مجاهدان خاموش و بركتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی كشف ستاد منطقه‌ای صهیونیستها در یكی از كشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.

تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده در حالی كه آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد.

از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح های كمری و صدا خفه كن، تجهیزات نظامی، مخابراتی و دیگر ابزارآلات تروریستی كشف و ضبط گردیده است.

ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدودسازی امكان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می كند كه اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست های دستگیر شده، ماموریت های آنها، وسایل و ابزار مكشوفه، پایگاه منطقه ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتكارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موكول شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : Hadi